پروتز سینه - دكتر محمد عیدی
  •  تلفن تماس: 09389429784 / 03155584207
پروتز سینه - دكتر محمد عیدی
نوبت دهی دکتر عیدی0938-942-9784

پروتز سینه



پروتز سینه چیست؟
پروتز سینه یک جراحی زیبایی است که برای بزرگ کردن یا تقارن سینه طراحی شده است. برای این جراحی می‌توان چربی را از نقاط دیگر بدن به سینه تزریق کرد یا یک روش رایج‌تر این است که از طریق جراحی کاشت یا پروتز را برای سینه انجام داد. افرادی این جراحی زیبایی را انجام می‌دهند که حجم سینه کمی داشته یا به دلایل مختلفی مانند کاهش وزن، بارداری و شیردهی حجم سینه خود را از دست داده‌اند. برخی افراد که سینه‌های کوچک‌تر و لگن پهنی نیز دارند ممکن است، بخواهند با بزرگ‌تر کردن سینه‌های خود تناسب اعضا را به بدن خود بازگرداند.
علاوه بر این افرادی که سینه‌های نامتقارن دارند نیز از طریق این جراحی زیبایی می‌توانند اندازه پستان‌های خود را یکسان کنند. توجه داشته باشید که برای این کار فرد باید از سن رشد خود گذر کرده باشد.

در این جراحی یک کاشت یا چربی در پشت هر یک از پستان‌ها قرار می‌گیرد در واقع ایمپلنت‌ها یا پشت ماهیچه‌های قفسه سینه یا پشت بافت پستان‌های شما قرار گرفته و می‌توانند تا اندازه یک فنجان سایز آن‌ها را تغییر دهند.
توجه داشته باشید که پروتز سینه همان روشی که برای لیفت سینه به کار می‌رود، نیست. لیفت برای افتادگی پستان‌ها کاربرد دارد. ایمپلنت‌ها از پوسته‌های نرم و انعطاف‌پذیر سیلیکون ساخته شده‌اند که با نمک یا ژل سیلیکون نیز پر می‌شوند.

‌دکتر محمد عیدی متخصص جراحی عمومی و عروق فوق تخصص جراحی‌های اندوسکوپی و چاقی